Blog

INILAH PUNCA UTAMA KENAPA AZARUL TAK SANGGUP CERITA HAL SEBENAR KETIKA SESAT DI BUKIT BROGA HARAP LEPAS NI SIAPA YANG INGIN PERGI BUKIT BROGA TOLONG DENGAR APA YANG AZARUL CAKAP ANDA PASTI TERKEJUT

Muhd. Azarul Kongsi kejadian aneh ketika hilang di Bukit Broga.

Seorang mekanik Muhd. Azarul Mukhriz Abd. Rahman, 20, yang ditemui selamat pada
Sabtu lalu ketika mendaki Bukit Broga, Semenyih mendakwa dia telah dijaga oleh seseorang sepanjang kehilangannya selama tujuh hari.

Sekilas apa yang dilalui oleh adik Azarul sepanjang dia tersesat ke alam lain yang diceritakan diceritakan kepada En Roslie

Semasa disana dia dijaga oleh ramai orang lelaki yang pakai jubah putih…. dia cuma nampak ada 2 orang perempuan macam bidadari katanya..

Cantik tak tau nak digambarkan macam mana, perempuan tu ajak dia kawin dia tak
nak banyak syarat dia. Di antara syaratnya, dia tidak boleh balik jumpa mak ayah. Jika langgar syarat Dia akan jadi gila, dan perempuan Itu akan jadi cacat bermula pada hari ketiga dia disana perempuan tu ajak kahwin, dia tolak sampai hari ke 7 pun dia tolak jugak disebabkan itu dia dilepaskan.

Menurutnya, kalau dia tak balik jugak pada hari ke 7 maknanya dia kawin dengan
perempuan itu disana dia solat mcm biasa disana hanya boleh buang air kecil sahaja buang air besar tak boleh. disana mereka hanya beribadat sahaja..

Menurutnya lagi, masa hari kejadian petang dia hilang . masa dia Mahu naik, dia nampak sorang budak, budak Itu ajak ikut dia,dan menunjukkan dua buah jalan kiri dan kanan. kemudian dia pilih kiri, itu punca dia sesat…. disana dia duduk dalam gua & tidur atas batu..

Sekian, dari saya YusReen Eryn .. diharap informasi ini dapat merungkai segala
pertanyaan semua keatas kejadian ini. Sesungguhnya hanya Allah yang maha
mengetahui

Maaf dari saya andai ada kekurangan dlm menyalurkan informasi. Doakan agar adik Azarul sembuh sepenuhnya seperti sediakala.

Sumber: citedunia

PERFECT TIMING!! Koleksi Gambar Yang Diambil Pada Masa Dan Tempat Yang Betul.. Sila Teliti Gambar Baik-Baik

Tengok gambar ni elok-elok yee. Semoga terhibur..

#1. Manusia kepala anjing?

#2. Hmmm..

 

 

#3. Buat apa tuu…

#4. Jangan kencing merata-merata yee..

#5. hahahahahah!!

#6. Cutenyaaa awaakk..

#7. Mataaa?

#8. Tiga kaki?

#9. Khas utk yang forever alone :p

sumber: malaysiasentral

6 KEJADIAN MEMALUKAN ARTIS HOLLYWOOD YANG TAK PATUT DIRAKAM KAMERA

Nasib malang tiada siapa yang tahu. Kadang-kadang orang berasa malu di tempat dan masa yang sangat tidak dijangka. Kami tentu tidak mahu sesuatu seperti ini, tetapi kami juga tidak boleh mengelakkannya apabila tiba masanya.

Walaupun ramai orang sentiasa meminimumkan setiap kemungkinan, tetapi mereka mungkin malu di hadapan ramai orang. Begitu juga dengan artis-artis dunia yang sangat terkenal, ia tidak membuatnya terlepas dari rasa malu di hadapan orang ramai. Berikut adalah 6 artis dunia yang mempunyai momen yang memalukan apabila di khalayak umum dan pendedahan kamera yang dilarang.

1. Nicki Minaj

Penyanyi ini memang sangat terkenal dan sentiasa menjadi rebutan. Jadi jangan terkejut jika dia adalah salah seorang penyanyi yang paling berjaya. Walau bagaimanapun, dia mengalami momen yang sangat memalukan apabila muncul di Good Morning America, pakaian yang dia pakai terlondeh dan mendedahkan bahagian dadanya.

2. Anne Hathaway

Mempunyai wajah yang cantik dan tubuh seksi menjadikannya dipuja oleh ramai orang, terutama lelaki. Bagaimanapun, walaupun ia terkenal begitu, ternyata Anne mempunyai tabiat yang akhirnya membuat pengalamannya malu. Dia ditangkap tidak memakai seluar ketika datang ke perdana filem terbarunya.

3. Britney Spears

Sama seperti Anne Hathaway, Britney Spears juga terbukti mempunyai tabiat yang kurang baik, iaitu jarang memakai seluar. Ini akhirnya menjadikannya mengalami rasa malu apabila dia keluar dari kereta dan banyak yang diserlahkan oleh wartawan kamera. Britney Spears yang memakai pakaian hijau kelihatan cantik, tetapi bahagian intimnya jelas kerana ia tidak menggunakan pakaian dalam.

4. Katty Perry

Semasa berehat di kolam renang, dengan Katty Perry yang tidak dijangka akhirnya mengalami masa yang sangat memalukan, yang akan dilupakan dalam ingatannya. Apabila naik dari kolam renang, pakaian renang yang dipakai oleh Katty Perry terlondeh dan menjadikan bahagian terlarang itu kelihatan jelas kepada orang-orang di sekelilingnya, menyebabkan orang ramai mengambil gambarnya

5. Kanye West

Saat yang memalukan tak kira tempat atau juga Kanye West. Apabila hendak pergi ke acara dan baru sahaja keluar dari kereta, ia kelihatan seperti seluar Kanye West yang melanda dan menjadikannya mudah untuk menjaga perkara yang memalukan itu.

6. Katherine Heigl

Mendapatkan sebuah pengahargaan tentu merupakan sebuah momen yang sangat membahagiakan bagi seorang artis, terlebih kalau pernghargaan tersebut adalah pengahargaan sebagai artis terbaik. Namun saat maju ke depan untuk memberikan ucapan terimakasih dan beberapa patah kata, Katherine malah mengalami hal yang sangat memalukan. Terlihat kalau gaun yang dipakainya melorot kebawah dan membuat bahagian terlarangnya terekspos kamera dengan jelas.

Walaupun ia tidak disengajakan, tetapi sudah tentu momen-momen seperti ini sangat memalukan dan membuat kita menjadi tontonan ramai orang. Oleh itu, sentiasa bersedia dan cuba untuk meminimumkan semua orang yang mungkin, supaya tidak berlaku seperti hal-hal yang dialami oleh para seniman dunia di atas.

Kredit : upstation

[Video] ‘Baby Pun Makan Petai’ – Netizen Teruja Tengok Anak Eina Azman Makan Petai

Dah menjadi kebiasaan di negara kita ini ramai yang menggemari makan ulam-ulaman sebagai lauk tambahan pada menu makanan kita.

MH rasa kalau korang merupakan pengikut setia kepada pelakon cantik, Datin Eina Azman pasti korang tahu bahawa Eina sangat menggemari petai dan di sering memasak lauk pauk yang berasaskan petai.

Apa yang menarik perhatian MH baru-baru ini adalah, Eina ada memuat naik satu video yang merakamkan anak lelakinya Karl Kareef sedang makan petai.
=”fluid-width-video-wrapper”>

Bukan MH sahaja yang teruja malah pengikut-pengikut Eina juga turut teruja melihat Karl yang sangat suka makan petai tersebut.

Walau bagaimanapun ada juga segelintir netizen yang mengatakan petai tidak baik untuk perut kanak-kanak.

 

Sebagai seorang ibu, pastinya Eina lebih tahu apa yang terbaik untuk anaknya. Apapun bila MH tengok Karl makan petai ni tiba-tba MH pun rasa nak cari ulam petai waktu makan nanti hihi.

Jom tengok beberapa gambar keluarga bahagia ini..

 

   

Sumber : MH