12 individu pamer cara terbaik dalam mengambil gambar cermin yang ingin dijual. Lawaknya!

Pernahkah anda terfikir cara terbaik untuk mengambil gambar cermin tanpa perlu menampakkan diri anda pada refleksi cermin itu?

Jika anda berhajat untuk menjual cermin tersebut, cara apakah yang akan anda gunakan untuk mengambil gambar cermin sahaja tanpa menampakkan telefon, sebahagian tangan atau mungkin badan anda?

Lihat kompilasi kaedah-kaedah mengambil gambar cermin yang melucukan di bawah. Ada yang terlebih kreatif dan ada juga yang tidak kisah jika perut boroi mereka turut terpampang pada cermin itu.

#1 Mengambil gambar cermin dan cubaan menyamar sebagai… hantu?

Kredit: gabideg97

#2 Nasib baik kaki dia bersih

Kredit: Koheijito

#3 Adakah anjing itu akan diberikan secara percuma jika saya membeli cermin ini?

Kredit: craigslist_mirrors

#4 Haha! Menyorok pun masih kelihatan juga

#5 Amboi seksinya pakcik…

Kredit: BeatPutinArmWreslin

#6 Saya keliru. Dia mahu jual cermin, telefon atau anjing yang terlebih manja itu?

Kredit: sami_somebody

#7 Rancangannya untuk menggunakan pemasa sudah betul tetapi dia perlu beredar dari situ dan tidak menganga terlalu lama, nanti masuk lalat!

Kredit: craigslistmirrorselfies

#8 Satu lagi cara yang melucukan…

Kredit: ShanissaMCFLY

#9 Ewah, bersantai pula dia ya?

Kredit: SilviuMajor

#10 Tidak perlu sampai cari plastik semata-mata mahu menutup diri sendiri.. Aduh~

Kredit: athaliah

#11 Kini kita sudah tahu siapakah gerangan dua individu yang mahu menjual cermin ini

Kredit: kaitlyntj56

#12 Anjing ini nampaknya telah ‘dipaksa’ untuk menjadi model cermin. Lihat betapa sugulnya anjing itu

Kredit: craigslist_mirrors

Via:Era Baru

LELAKI INI DERMAKAN SPERMANYA KE BERBAGAI NEGARA, SAAT BERJUMPA ANAK-ANAKNYA, INI YANG BERLAKU

Seorang pria pendonor sperma bertemu 19 orang anaknya untuk pertama kalinya.

Seperti dilansir dari Inside Edition, pria bernama Michael Rubino bertemu dengan anak-anaknya yang tinggal berpencar ke berbagai negara.

Pertemuan tersebut merupakan pengalaman yang sangat menarik dan tak terduga bagi Rubino.

Anak-anaknya berusia sekitar 16 sampai 21tahun, namun Rubino tidak membesarkan mereka.

Pria itu hanyalah pendonor sperma bagi ibu mereka.

“Saya tahu ketika saya menjadi pendonor, saya tidak mengharap banyak. Jika beruntung mungkin saya bisa bertemu dua atau tiga anak saja,” katanya, dilansir dari Inside Edition.

Namun pengalaman tak terlupakan itu membuatnya langsung menyayangi anak-anaknya meski tak membesarkan mereka.

“Dengan cepat saya merasa sangat mencintai mereka saat bertemu pertema kalinya,” ungkap Rubino.

Rubino, yang merupakan seorang seniman, memutuskan untuk menjadi pendonor sperma di usia 30-an.

Ia hanya ingin membantu orang lain membentuk sebuah keluarga.

Sebagian besar pendonor sperma memang tak diketahui namanya, tapi dia tak ingin seperti itu.

“Saya sengaja tak merahasiakan file dan identitas saya jadi jika ada (anak) yang muncul kapan saja, saya siap. Saya sudah tak sabar lagi untuk bertemu mereka,” kata Rubino.

Tak disangka, banyak anak-anaknya mulai menghubunginya dan dia akan langsung merespon.

Semua anak-anaknya juga sangat senang bertemu dengan ayah dan saudara biologisnya.

Mereka bahkan mencatat kesamaan mereka, seperti sifat ceria yang mereka miliki.

Selain itu, 11 di antaranya memiliki mata biru, sama seperti sang ayah.

Rubino selalu membuka pintu rumahnya untuk anak-anaknya itu.

Bahkan ada foto masing-masing anak ditemukan di dalam rumah Rubino.

Dengan 19 anak yang tersebar di seluruh dunia, Rubino berkomunikasi dengan mereka lewat media sosial.

Setidaknya itulah cara yang membuat mereka tetap terhubung satu sama lain.

 

Sumber: blogshah

9 Perkara Jahiliyyah Yang Dahulunya Dianggap Sebagai Perkara-Perkara Biasa

Dengan perkembangan teknologi terkini dan cara terbaru untuk membuat kajian, kita mungkin menganggap kita tahu segalanya tentang zaman dahulu kala atau zaman kuno.

Bagaimanapun, lebih banyak kita belajar tentang kehidupan seharian mereka, lebih banya pengetahuan yang akan mengkagumkan kita disebabkan oleh beberapa amalan atau perkara yang dilakukan oleh mereka terlalu unik dan aneh bagi kita di zaman moden.

Seiring dengan peredaran masa, pelbagai perubahan yang telah berlaku sama ada di dalam budaya ataupun di dalam peradaban manusia. Ada yang telah ditinggalkan kerana tidak lagi relevan dan ada pula yang masih dikekalkan sehingga ke hari ini.

Berikut merupakan 9 perkara jahiliyyah yang dahulunya dianggap sebagai perkara biasa.

#1 Bola kaca dan tanah digunakan untuk mendapatkan payudara yang montok.

Wanita dan kecantikan berpisah tiada. Mereka akan melakukan apa sahaja untuk mendapatkan payudara yang besar dan montok. Bagi mereka, memiliki payudara yang besar adalah seorang wanita yang cantik dan seksi.

Mereka akan menggunakan bola gelas dan getah tanah serta menyapu krim minyak kelapa.

#2 Sistem tandas terbuka.

Jika dilihat pada abad ini, membuang air besar atau air kecil di tempat terbuka adalah perkara yang dianggap normal. Ketika ini, mereka mempunyai sifat semangat kawan yang tinggi sehinggakan buang air besar bersama.

Mereka akan berborak-borak panjang di dalam tandas sambil  ‘melabur’.

#3. Mencukur bulu kening apabila kematian seekor kucing.

Kucing dianggap suci dan mulia bagi masyarakat pada abad ini. Menurutnya, kucing yang mempunyai bulu yang halus dan lebat adalah kucing yang tinggi darjatnya.

Sekiranya kucing peliharaannya mati, masyarakat ini akan berkabung dan mencukur kening sebagai tanda kesedihan pada ketika itu.

#4. Meletakkan bawang putih ke dalam alat sulit wanita untuk mengesan kehamilan.

Pada abad ini, mereka masih tidak mengenal tentang dunia perubatan. Ujian kehamilan dilakukan dengan meletakkan bawang putih kedalam alat sulit wanita (vagina) . Sekiranya nafas wanita tersebut berbau bawang putih, maka dia sedang hamil.

#5. Bapa menjual anak lelaki.

Dalam sebuah keluarga, ayah merupakan ketua keluarga yang memiliki kuasa mutlak untuk melakukan sebarang keputusan.

Si ayah akan menjual anak lelakinya untuk dijadikan hamba kepada penduduk lain. Perkara ini hanya boleh dilakukan tiga kali sahaja.

#6. Seorang bapa boleh membunuh anak perempuannya.

Seorang bapa akan memilih suami kepada anak perempunnya. Mereka hanya menurut kata sahaja. Sekiranya anak perempuan ingar akan kata-kata bapanya, maka si bapa akan membunuh anaknya itu.

Jika bapanya mendapat tahu anaknnya menjalinkan hubungan cinta bersama orang lain, bapanya akan membunuh salah seorang daripada mereka- samada anak perempuannya atau lelaki berkenaan.

#7. Golongan wanita tidak boleh meratap kesedihan di upacara pengebumian.

Sekiranya ramai orang yang datang menziarahi kematian, maka si mati merupakan orang yang tinggi darjatnya dan bersifat mulia.

Pada abad ini, golongan wanita tidak dibenarkan mengeluarkan air mata. Mereka harus tabah dan cekal untuk meneruskan kehidupan seperti biasa.

#8. ‘Menebuk’ lubang dikepala untuk membuang roh jahat.

Penyakit yang melanda masyarkat ketika ini seperti sawan, sakit kepala, otot-otot lemah dan muntah-muntah perlu mendapatkan khidmat rawatan dengan segera daripada seorang dukun.

Mereka akan dirawat oleh dukun dengan cara menebuk kepala pesakit untuk mengeluarkan roh jahat (penyakit).

#9. Wanita mewarnakan rambut menggunakan sulfur(belerang)

warna rambut menggunakan sulfur

Manusia telah mewarnai rambut mereka sejak zaman dahulu kala, tetapi kekurangan pengetahuan dalam bidang kimia dan penggunaan bahan-bahan yang salah kadang-kala membahayakan kesihatan mereka.

Mereka juga menggunakan bahan-bahan dari tumbuhan untuk mewarnakan rambut mereka, tetapi kesannya tidak bertahan lama. Orang Yunani dan Rom pula menggunakan pewarna rambut kekal yang terdiri daripada bahan kimia yang berbeza termasuk belerang.

rambut kebiruan dan keemasan

Pada 1700-an, orang Itali gemar merendam rambut mereka yang panjang ke dalam sejenis bahan pencuci beralkali bagi mendapatkan warna keemasan untuk rambut mereka.

Ramai wanita Eropah menggunakan serbuk kunyit dan belerang untuk menjadikan penampilan mereka lebih bergaya. Orang Afghanistan pula percaya bahawa warna rambut mereka yang berbeza dapat menyembuhkan sakit kepala.

Sumber : Taiko

FOUZIAH GOUS SEBENARNYA SUDAH BERGELAR DATIN. INI BUKTINYA!

Fouziah Gous Sebenarnya Sudah Bergelar Datin. Ini Buktinya!
Suatu nama yang sangat gah suatu ketika dahulu dalam industri lakonan Malaysia. Orangnya pun cukup cantik. Kecil molek tapi berbakat besar dalam bidang lakonan. Kami rasa semua lakonannya mantap-mantap belaka.

Diam-diam rupanya Fouziah Gous sudah pun bergelar Datin. Perkhabaran itu telah diketahui selepas wajah suaminya Mohd Zhafran Md Yusof terpampangdi surat khabar tempatan dengan gelaran Dato’.
Dato’ Md Zhafran Bin Md Yusof
Bila suami sudah menjadi Dato’, maka secara automatik si isteri pun bergelar datin. Maka dengan rasminya Fouziah bolehlah dipanggil Datin Fouziah Gous.

Menerusi IG Stories Fouziah, dia ada memuatnaik gambar kerata akhbar tersebut sambil mengucapkan tahniah di atas pencapaian cemerlang dalam kerjaya suaminya


Semakin Ramai Artis Bergelar Datin
Sebelum ini kita sudah mengetahui beberapa orang selebriti sudah bergelar Datin selepas suami mereka dikurniakan darjah dan pingat dari Istana. Contohnya Datin Diana Danielle isteri kepada Datuk Farid Kamildan pendatang baharu dunia hiburan, Datin Elvina Mohamad yang kini bergelar isteri kepada seorang ahli perniagaan juga selebriti sukan permotoran, Datuk Mohd. Haniff Borhan.

Tahniah Hangat.com ucapkan kepada pasangan Fouziah Gous dan Zhafran!

Sumber/kredit:rakandianetwork

22 KEJADIAN TIDAK DIINGINI BERLAKU DALAM MASA SESAAT SAHAJA

Kadang kala dalam masa sesaat sesuatu boleh berubah. Kejadian tidak diingini boleh berlaku dalam masa sekejap sahaja.

Ini merupakan 26 Kejadian Tidak Diingini Berlaku Dalam Masa Sesaat Sahaja
1. Lain kali jangan bergambar tepi laut

2. Tembak Apa tu bang

3. Lompat lagi bro lompat lagi

4. Terlalu Tunjuk Skill

5. 3,2,1 Menjerit

6. Kucing pun takut belon

7. Kerusi terjatuh

8. sesaat sebelum kucing terbangun

9. Pecah Kamera mahal aku!

10. Selfie yang silap timing

11. Bila kau start rajin cuci pinggan tapi air beku

12. Camana boleh terjatuh tu dik

13. Aku tak suka  badut!

14. Saya terjumpa katak, tapi dia tiba melompat

15. Inilah sebabnya ibu melarang saya bermain basikal di dekat penutup pembentung

16. Bila yang ditendang menuju ke arah saya

17. Masa untuk lari

18. Sesaat sebelum malapetaka

19. Selfie duluu, auch

20. Muka redha terima tendangan

21. Jaga tumpah air tuuu

22. Baru nak romantik sikit


Sumber

7 SELEBRITI INI MEMILIKI WAJAH ‘BABY FACE’! FUH, MAKIN BERUSIA KEKAL AWET MUDA!

Miliki wajah baby face memang menjadi dambaan orang ramai. Mana tidaknya, walaupun sudah berusia, namun wajah masih maintain cantik dan comel bak gadis sunti gitu.

MH kongsikan beberapa selebriti yang memiliki wajah ‘baby face’. Haa, ada antara mereka sudah 40an ya! Tak caya? Tengok ni.

Tapi serius bertuah individu yang miliki wajah seperti ini sangat bertuah kerana foreveryoung!

Jom #MHBelanjaGambar untuk korang 7 selebriti yang memiliki wajah baby face. Mana satu fav korang?

1.Nora Danish

 

2.Sari Yanti

 

 

3.Amy Mastura

4.Elyana

5.Liyana Jasmay

6.Wawa Zainal

7.Lisa Surihani

Sumber – mediahiburan / himpunanmedia

APA HUKUM MEMBESARKAN ANGGOTA SULIT?MESTI BACA DAN SHARE..

APA HUKUM MEMBESARKAN ZAKAR DAN PAYUDARA? ASSALAMUALAIKUM dibawah ini adalah hukum hakam agama tentang membesarkan zakar lelaki dan membesarkan payu dara wanita..

Ustaz, ana ada sedikit kemusykilan mengenai penggunaan ubat tradisional untuk memanjang dan membesarkan saiz zakar lelaki yang semakin popular hari ini. Ada mengatakan hukumnya haram atas alasan mengubah ciptaan Allah s.w.t. Ada pula mengatakan tidak mengapa atas alasan kesihatan.

Adakah alasan untuk menaikkan syahwat dibenarkan untuk membolehkannya? Bagaimana pula dengan penggunaan alatan-alatan seperti pump untuk tujuan yang sama? Mohon tunjuk ajar dan rujukan daripada pihak Fiqhmedic. Wassalam

Wassalam dan Syukran atas soalan.

Jawapan oleh Abul Harith:

Hukum membesarkan dan memanjangkan zakar, tertakluk kepada dua keadaan;
Ia menjadi HARAM apabila;

– bertujuan ke arah melakukan zina dan maksiat
– membuat prosedur yang lebih memudaratkan diri sendiri
Sebaliknya, ia dikira HARUS apabila;

– bertujuan mengekalkan keharmonian rumah tangga
– bertujuan mendapatkan lebih ramai zuriat

Dalam hal ini, ia bergantung kepada niat individu tersebut. Ianya bergantung kepada tujuan samada baik ataupun buruk. Ia sama seperti hukum pembesaran payudara. Sila rujuk;

Pembedahan Pembesaran Payudara

Namun, mengikut sains perubatan, prosedur pembesaran dan pemanjangan zakar bukanlah satu keperluan atas alasan berikut;

1. Panjang zakar adalah tetap (fix) pada setiap lelaki iaitu sekitar 5 inci (12-14 cm). Manakala panjang vagina kebanyakan wanita adalah maksimum adalah 4 inci (10 cm). Saiz kebanyakan zakar lelaki adalah memadai.

2. Disebabkan panjang zakar yang tetap, apa sahaja prosedur sama ada pembedahan atau rawatan lain tidaklah menambah kepanjangan zakar.

3. Pembedahan dilakukan dengan memotong ligament yang menggantung zakar (samada fundiform & suspensory ligament). Jadi zakar akan tertonjol keluar dan kelihatan lebih panjang.

4. Implantation silikon boleh membesarkan & memanjangkan zakar, namun terdapat banyak mudarat yang lebih teruk.

5. Rawatan ubatan tradisional pula dirisaukan mempunyai kandungan yang diragui dan memudaratkan, seperti mendatangkan komplikasi pada hati dan buah pinggang.

6. Urutan mungkin berkesan untuk melancarkan saluran darah pada zakar, namun hendaklah dilakukan oleh doktor yang pakar. Urutan tradisonal dikhatiri akan merosakkan tisu, salur darah & urat saraf

7. Penggunaan pump pula adalah untuk merawat mati pucuk (erectile dysfunction), bukannya untuk membesarkan zakar. Penggunaan melampau boleh menyebabkan zakar melecet dan tercedera

Sila rujuk : http://www.webmd.com/a-to-z-guides/penile-enlargement

Bagi mereka yang gemuk dan obese pula, boleh jadi 1/3 hingga ½ pangkal zakarnya dilindungi lemak yang berada di bahagian perut & pubic (pangkal zakar). Jadi senaman dan gaya hidup sihat boleh mengurangkan lemak & menonjolkan zakar kembali.

Berdasarkan kajian juga, kebanyakan individu yang merasakan zakarnya kecil adalah kerana perasaan inferior mereka dan faktor psikologi semata-mata. Begitu juga orang yang mendakwa berjaya membesarkan zakar, kebanyakannya tetap sama, cuma mereka mahu percaya zakar mereka telahpun panjang selepas makan ubat tertentu. Hal ini sama sahaja dengan placecbo effect.

Kesimpulannya, usahlah isu saiz zakar menjadi keresahan Muslim. Jumpalah doktor yang pakar jika ada masalah. ALLAH memerintahkan kita menjaga ‘amanah’ kemaluan yang diberi dengan sebaik-baiknya. Banyakkan pergantungan, ibadah dan doa kepada ALLAH demi menjaga keharmonian rumah tangga.

HUKUM MEMBESARKAN PAYUDARA WANITA

Salam…

Ustaz Love menerima pertanyaan daripada addeen :

“ustaz , nak tnyer hukum fiqh la ckt

hukum sorang pompuan membesar payu dara haram coz mengubah ciptaan Tuhan , so bagaiman dengan produk ombak besar dan lain2 yang berada di pasaran?adakah haram ?

apa bezanya produk ombak besar jika dibandingkan dengan cara menggunakan jarum bg mendapatkan hasil yang diinginkan dari segi hukum fiqh ?
tq“
Serba salah Ustaz Love nak jawab soalan ni.. ia agak sensitif terutama di kalangan wanita (walaupun lelaki juga punya payu dara). Jadi bacalah entry ini dengan wajah dan pemikiran yang serius.. jangan larikan fokus pemikiran kepada perkara2 yang tak sepatutnya.

Secara umumnya, sebarang aktiviti yang mengubah ciptaan Allah secara kekal, maka hukumnya adalah haram (kecuali dalam kes2 khusus yg dinyatakan dalam hadis spt menyambung rambut, mencukur bulu kening dsb yang mana walaupun ia akan tumbuh kembali atau boleh diubah kepada asal, tetapi ada larangan khusus yg mengharamkan perbuatan itu). Bagi perkara2 yang tiada larangan khusus, maka kena lihat sama ada perubahan itu melibatkan perubahan kekal atau tidak.

Sebagai contoh, jika melakukan pembedahan plastik pada wajah, maka hukumnya adalah haram kerana ia mengubah wajah itu secara kekal. Begitu juga dengan jika melakukan pembedahan pembesaran payudara untuk tujuan kecantikan, maka hukumnya adalah haram. Ia berbeza jika ada isu perubatan di situ..

sebagai contoh, jika seorang wanita dewasa mempunyai payudara yang kecil (macam budak belum akil baligh), maka ia dikira suatu kecacatan dan ada maslahah tertentu untuk dibesarkan (supaya boleh menjadi wanita yg normal dan boleh menyusukan anak), maka ketika ini harus melakukan pembedahan pembesaran payudara. Ataupun jika payudara terlalu besar sehingga menyebabkan sesak nafas ataupun selalu nak tersembam (sbb terlalu berat), maka haruslah melakukan pembedahan untuk mengecilkannya.

Kiranya, kalau ada maslahah dari sudut perubatan (dan disahkan doktor tiada kesan sampingan yg membahayakan), maka haruslah melakukannya.

Itu kalau bab pembedahan.. bagaimana pula dengan bab membesarkan payudara dengan cara suntikan atau pemakanan (makan ubat Ombak Besar ke, Ombak Rindu ke, Ong Bak ke dsb)? Bab suntikan dan pemakanan ini, harus melakukannya.. kerana perubahan itu bukanlah perubahan yg kekal abadi. Setakat pengetahuan Ustaz Love, produk2 pembesaran ini perlu diambil dalam skala dan tempoh tertentu untuk memperolehi hasil yang diinginkan.

Walaupun pembesaran itu melalui proses penambahan hormon dsb, tetapi ia berlaku secara semulajadi dan alami.. bukanlah lepas2 makan, terus payudara berubah bentuk.. sebaliknya perlukan masa sikit2 untuk membesar.

Cuma, dalam keghairahan melakukan perkara ini, perlu diperhatikan beberapa perkara.. antaranya yang paling utama adalah niat.. sbb apa nak lakukan pembesaran itu? Adakah sebab supaya nampak seksi dan nak tunjuk kepada lelaki (selain suami)? Kalau itulah tujuannya, maka hukumnya adalah haram.. kerana niatnya itu tak menghalalkan cara.

Ataupun jika menggunakan bahan2 terlarang.. sebagai contoh, menggunakan silikon yang merbahaya dan boleh menyebabkan kematian jika payudara itu pecah (masa kemalangan ke, tercucuk jarum ke.. kihkih).. ataupun menggunakan bahan2 yg haram spt bahan2 yang mengandungi DNA babi dsb.

Jangan pula silap faham bila dikatakan harus melakukan suntikan hormon itu, maka para pondan2 pun mengatakan harusnya mereka membesarkan payudara.. itu dah masuk bab lain.. menjadi pondan tu pun dah haram, tak kira la suntik hormon ke, tak suntik hormon ke.. yg Ustaz Love cerita ni pasal wanita tulen, bukan tiruan.. kihkih..

Apa pun, dapatkan dulu nasihat pakar perubatan yang diiktiraf.. ada kemungkinan orang lain takde masalah nak makan, tapi kita ada masalah.. sebab tubuh badan kita ni tak sama.. ada yg sakit kepala, makan panadol 2 biji boleh hilang.. ada yg kena makan ponston baru boleh hilang..

 

Sumber : budakhostel.com

Pemuda ini mempermainkan keris PUSAKA. Lihat makhluk apa yang muncul. Lihat apa yang terjadi..

Video ini memaparkan seorang pemuda sedang mempermainkan keris Pusaka. Cara dia main keris tu sungguh menarik minat orang, sebab tidak tahu apa yang akan berlaku seterusnya. Tapi cuba lihat dengan teliti saat seterusnya, lihat makhluk apa yang muncul, buat semua orang rasa tidak percaya jer. Main keris pun boleh panggil makhluk nie muncul di hadapan dia. Tapi kalau lihat betul-betul, adakah keris yang dimainkan oleh dia yang panggil, atau suara dia yang panggil makhluk tu datang? Huhu

Rupa-rupanya video ini adalah sekadar hiburan jer. Pemuda ini hanya untuk menghiburkan semua orang dengan gaya dia yang main keris Pusaka. Banyak orang suka rakam video yang pelik-pelik dan muat naik ke dalam youtube kebelakangan ini, mereka yang rakam video dan muat naik ke youtube ialah disebut sebagai youtuber.

Youtuber suka fikir idea-idea yang agak pelik, yang tidak pernah ada orang fikir, dan lepas tu rakamkan menjadi satu video yang menghiburkan dan muat naik ke dalam youtube, ia bertujuan untuk buat hiburan semata-mata. Tapi ada banyak yang memang sangat kretif. Cuba lihat apa yang pemuda nie buat memang cukup kretif. Lihat makhluk apa yang muncul selepas dia mempermainkan keris Pusaka. Jilake betol.. haha.. Jom saksikan video di bawah.

Sila tonton video:

 

[Gambar] Teknik Terbaru! Tular di Media Sosial CURI AYAM, SUMBAT DALAM KEMALUAN TEMAN WANITANYA KERANA..

Oleh kerana kesempitan wang ataupun jalan cepat nak lari dari belengu kewangan, pelbagai teknik mencuri yang begitu licik dilakukan oleh manusia sejak zaman bermula hingga ke akhirnya telah muncul.

Pencuri zaman sekarang macam dah ada diploma dan degree pulak. Semakin banyak idea mereka untuk mencuri. Semakin cerdik dan bermacam helah mereka buat untuk mencuri.

Kali ini penulis ingin kongsikan kisah dua orang pasangan kekasih yang mencuri ayam di sebuah pasar raya dengan tekniknya yang tersendiri. Teknik yang digunakan mereka berdua amatlah tidak terduga diakal manusia biasa lain untuk melakukannya.

Mereka berdua dikatakan dengan liciknya menyumbat ayam ke dalam kemaluan si teman wanita ayam di pasar raya untuk mencuri ayam tersebut.

Anda lihatlah adegan-adegan mereka yang begitu licik namun agak gila serta pengotor juga sebenarnya menerusi gambar-gambar ni.

Bagi kami, seekor ayam adalah terlalu besar untuk dimasukkan kedalam benda tu. Tapi boleh pulak kan ? Pelik betul manusia kat dunia ni. Siap Kantoi Plak Tuh.

Gambar cara mereka mencuri.

Seterusnya..

Bapa ‘benihkan’ anak dara sendiri gara-gara rindu isteri di Malaysia.

Tidak ada lagi kata yang tepat,untuk menggambarkan betapa biadapnya seorang bapa kandung yang tergamak menjadikan anak kandungnya sendiri sebagai tempat pemuas nafsu selama bertahun tahun.

Aksi haruan makan anak ini terbongkar apabila mangsa yang kini berusia 14 tahun di kabarkan membuat satu laporan polis kerana takut selepas mengetahui dirinya hamil 3 bulan.

Menurut pengakuan mangsa, terakhir kali di dirogol paksa oleh bapanya ialah pada 22 mac 2018 lalu. Ketika kejadian, dia sedang tidur dan didatangi oleh ayahnya dan memaksanya melakukan hubungan intim di rumah mereka di Lampung.

Mangsa turut menyatakan bahawa dia diancam dengan ugutan akan dipukul jika keinginan bapanya tidak dipenuhi.

Katanya lagi, dirinya sudah lama menjadi hamba pemuas nafsu bapanya sendiri semenjak ibunya pergi merantau ke Malaysia ketika umurnya 10 tahun.

Suspek yang kini dalam tahanan pihak polis daerah Pardasuka Lampung, mengaku melakukan perbuatan keji itu kerana terlalu rindu dengan isterinya, ditambah pula isterinya tidak pernah pulang semenjak berangkat ke Malaysia.

Mangsa yang kini disahkan mengandung tiga bulan, di jaga oleh neneknya sementara menunggu kepulangan ibunya dari Malaysia.

Sumber kedua artikel

Isteri Kurang Upaya Duduk Dalam Bakul Jadi Mata Untuk Suami Buta Cari Rezeki

Sepasang suami isteri dari China dirakamkan sedang keluar mencari rezeki dengan keadaan isterinya berada dalam bakul yang dipikul si suami.

isteri kurang upaya duduk dalam bakul jadi mata untuk suami buta cari rezeki

Wanita berkenaan yang juga kurang keupayaan fizikal, menjadi mata kepada suaminya yang buta penglihatan.

isteri kurang upaya duduk dalam bakul jadi mata untuk suami buta cari rezeki

Dikenali sebagai “basket couple” oleh penduduk setempat, pasangan Cao Shucai dan isterinya Xu Houbi mencari rezeki dengan menjadi pekebun di perkampungan Yong’an di Chongqing, China.

isteri kurang upaya duduk dalam bakul jadi mata untuk suami buta cari rezeki

Cao hilang keupayaan melihat sejak tahun 1988, manakala Xu tidak boleh berjalan disebabkan penyakit. Hampir 3 dekad Cao membawa Xu dalam bakul yang dipikul olehnya kemana sahaja.

Sumber: Facebook